Orari pal public:

Zornade Buinore Dopomisdì
Lunis sierât 14:30 - 18:30
Martars sierât sierât
Miercus sierât sierât
Joibe sierât sierât
Vinars 09.00-13.00 sierât
Sabide sierat sierât

Biblioteche Comunâl

Bibliotecarie: -

Direzion: vie Rosalia Vecchiutti 5 - 33050 Tor di Zuin (Udin)

Telefon: 0431 929589

E-mail:  biblioteca@comune.torviscosa.ud.it

IDEIAMO IL LOGO DELLA BIBLIOTECA

ESTATE con i LIBRI

TorvisCOSA legge Azione 3.3.2 - A Torvis…COSA leggiamo A SCUOLA? TORNEO DI LETTURA

i libri possono essere ritirati presso la segreteria tel. 0431927916 fino al 19 agosto, poi presso la biblioteca

TorvisCOSA legge Azione 3.1.4 - A Torvis…COSA leggiamo nel Maggio dei Libri CACCIA AL TESORO (CACCIA AL TUO LIBRO)

i libri possono essere ritirati presso la segreteria tel. 0431927916 fino al 19 agosto, poi presso la biblioteca

TORVISCOSA CITTA' CHE LEGGE

La proposta progettuale presentata dal Comune di Torviscosa "TorvisCosa Legge. Un percorso di scoperta del piacere della lettura e letteratura per tutti attraverso iniziative collettive e mirate (ad anziani, famiglie, bambini,...) in collaborazione con associazioni e volontari" è risultata vincitrice del Bando "CITTA' CHE LEGGE" 2019

  • La biblioteca comunale di Torviscosa ha aderito al progetto Nati Per Leggere (NPL) e realizza l’”ora del racconto” per i bambini della Scuola dell’Infanzia e primaria (le date vengono rese note in corso d’anno)
  • Incontri in biblioteca con i bambini ed i ragazzi frequentanti le locali Istituzioni scolastiche, concordati con le insegnanti di sezione (le date sono rese note all’inizio dell’Anno Scolastico)
  • Incontri con autori ed illustratori di chiara fama, per coinvolgere e solleticare il pubblico alla lettura.
  • Laboratori manuali per i bambini, per avvicinare in modo ludico anche i più scettici alle attività della biblioteca (le date vengono pubblicizzate durante l’anno)

La Biblioteche comunâl di Tor di Zuin, daspò dai lavôrs resints di ristruturazion e à une tierce stanzie, doprade soredut par laboratoris e par leturis animadis cui frutins e cui fantats.

E ufrìs la pussibilitât di consultâ, prenotâ, cjapâ in prestit sore nuie i siei libris e chei di altris Bibliotechis dal Friûl Vignesie Julie. Cun di fat e je tal Servizi Bibliotecari Intercomprensoriâl che al à a cjâf de file la Biblioteche di San Zorç di Noiâr e che al cjape dentri 10 bibliotechis de Basse. La iscrizion al presit e je fûr par fûr sore nuie.

O podês consultâ il so catalic informatizât (www.infoteca.it/torviscosa) che us da la pussibilitât, se o vês un colegament internet, di consultâ il so patrimoni cun comut di cjase e, se o sês iscrits, di prenotâ i libris che us interessin.

La vuestre biblioteche no à il libri che us covente? Cul prestit interbibliotecari in pôc timp e cence spesis o podês vê cualsisedi altre biblioteche de Regjon che e ufrìs chest servizi.

CONSULTAZION

Ducj i libris de biblioteche si puedin consultâ, in maniere speciâl lis enciclopediis, i dizionaris, i atlants e ducj chei libris che a son fûr dal prestit.

PRESTIT

Al è permetût il prestit di 3 libris a ducj chei che a son iscrits ae biblioteche. Chest al dure 30 dîs, si pues rinovâ (dome daûr di une richieste esplicite dal utent) e al è sore nuie. La iscrizion e ven fate tal imediât, dal dut sore nuie e e da dirit a di une tessare cun codiç a sbaris par fâ il prestit cu la pene otiche.

L’utent al à la pussibilitât di consultâ li de sede 15 rivistis e di cjolint in prestit une par 15 dîs.

PRENOTAZION

Se il libri che si cîr al è in prestit, si pues fâ une prenotazion cu la sigurece di vê a disposizion il volum a pene che al è libar: il personâl cun di fat al proviodarà a visâ l'utent interessât.

PRESTIT INTERBIBLIOTECARI (ILL)

La biblioteche e je in stât di ufrî un servizi di prestit interbibliotecari no dome cu lis bibliotechis dal Servizi Bibliotecari Intercomprensoriâl, ma ancje cun cualsisedi biblioteche de regjon che e dedi chest servizi. In cheste maniere si pues domandâ un o plui volums ancje di altris bibliotechis, cun modalitât svelte e cuasi simpri dal dut sore nuie.

Personâl e ricercjis bibliografichis. Il personâl al è a complete disposizion par dâ indicazions bibliografichis, sugjeriments e conseis bogns par vê informazions e libris di interès pal utent, ancje cul jutori di CD-ROM e motôrs di ricercje su Internet e Bancjis Dâts Bibliografichis talianis e forestis.

ATIVITÂTS COLATERÂLS

  • La biblioteche comunâl di Tor di Zuin e je dentri tal progjet "Nati Per Leggere" (NPL) e e fâs la "ore de conte" pai frutins de scuele de infanzie e primarie (lis datis a vegnin fatis savê vie pal an).

  • Incuintris in biblioteche cui frutins e i fantats che a frecuentin lis Istituzions scolastichis locâls, concuardâts cu lis insegnatis di sezion (lis datis a vegnin fatis savê tal imprin dal An Scolastic).

  • Incuintris cun autôrs e ilustradôrs innomenâts, par cjapâ dentri e stiçâ il public ae leture.

  • Laboratoris manuâls par fruts, par svicinâ cul zûc ancje i plui difidents aes ativitâts de biblioteche (lis datis a vegnin publicizadis vie pal an).

  • Boletin des novitâts librariis.